You are currently viewing Reklamy 0% to ukryte zagrożenie

Reklamy 0% to ukryte zagrożenie

Rozmowa z Krystyną Piątkowską – psychoedukatorką oraz dyrektorką HR w Fundacji GrowSPACE.

Skrót artykułu:
Przedstawienie Krysi
Spis zagadnień, które zostały poruszone podczas rozmowy
Raport „Zero Procent Prawdy”

Kim jest Krystyna Piątkowska?

Krystyna Piątkowska – psychoedukatorka oraz dyrektorka HR w Fundacji GrowSPACE, działaczka społeczna, trenerka umiejętności społecznych, terapeutka zajęciowa, studentka psychologii i była uczennica edukacji domowej. Od ponad 6 lat działa na rzecz dobrostanu dzieci i młodzieży, koordynując projekty społeczne oraz prowadząc warsztaty i szkolenia psychoedukacyjne dla dzieci i dorosłych. 

O czym jest nasza rozmowa?

Z Krysią rozmawiamy m.in. o tym:

  • czego dotyczy Raport „Zero Procent Prawdy” i jaki był główny cel jego powstania,
  • jaką metodologię badań zastosowano i co dzięki niej udało się najlepiej uchwycić,
  • w jakim wieku badani najczęściej sięgali po pierwszy alkohol i jakie napoje dominowały,
  • jak młodzi ludzie najczęściej zdobywają alkohol mimo zakazu sprzedaży nieletnim,
  • jak społeczeństwo postrzega reklamy napojów „0%” – czy odbierają je jako reklamy alkoholu,
  • w których miastach w Polsce funkcjonuje już prohibicja nocna,
  • czy są państwa, w których funkcjonuje sprzedaż alkoholu jedynie w konkretne dni albo o konkretnej porze,
  • jakie są krótkoterminowe i długoterminowe skutki wczesnej inicjacji alkoholowej,
  • czy Fundacja GrowSPACE chce całkowitego zakazu reklam „0%”,
  • jakie konkretne zmiany w prawie rekomenduje Fundacja GrowSPACE,
  • kwestia łatwego dostępu do alkoholu,
  • czy Polacy popierają ograniczenie dostępności alkoholu,
  • co powiedzieć tym, którzy uważają, że zakaz reklamy to ograniczenie wolności gospodarczej,
  • dlaczego Krysia przeszła na edukację domową,
  • czy przechodząc na edukację domową Krysia nie odczuła braku kontaktu z rówieśnikami,
  • co dała Krysi edukacja domowa.

Zapraszam do obejrzenia rozmowy na moim kanale na YouTube!

Dodaj komentarz